اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

استان بوشهر آماده راه‌اندازی بازارچه مجازی محصولات روستایی کشور است

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استان بوشهر گفت: استان بوشهر آماده ایجاد بازارچه مجازی واحد عرضه محصولات روستایی کشور است.

استان بوشهر آماده راه‌اندازی بازارچه مجازی محصولات روستایی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فاطمه دهقانی عصر امروز در نشست ویدیوکنفرانس مدیران کل روستایی و شوراهای استانداری‌های کشور، با دستور کار ارائه اقدامات انجام شده در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا در حوزه روستایی و هم‌اندیشی درخصوص راه‌کارهای اجرایی برای تحقق شعار سال 99 در حوزه روستاها، اظهار داشت:  استان بوشهر آماده ایجاد بازارچه مجازی واحد عرضه محصولات روستایی کشور است.

 مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استان بوشهر ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام شده توسط دهیاری‌ها و شوراهای استان بوشهر در خصوص مبارزه با بیماری کرونا از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی و ایثارگرانه دهیاری‌ها و شوراها و نهادهای همکار تشکر و ابراز امیدواری کرد با تداوم همکاری‌ها و تلاش ها شاهد عبور از این مرحله با سلامتی باشیم.

وی همچنین با اجتناب‌ناپذیر خواندن هزینه‌کرد دهیاری‌ها در خصوص مدیریت بحران و مبارزه با کرونا و مبارزه با ملخ صحرایی، خواستار ایجاد ردیف هزینه‌ای مربوطه در بودجه دهیاری‌ها شد تا بتوانند بدون محدودیت و دغدغه در این زمینه همکاری کنند.

 دهقانی با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۹ به‌عنوان سال جهش تولید، بیان کرد: تفویض اختیار کمیته ملی وام دهیاری‌ها به کارگروه متناظر استانی به‌منظور تسریع در تصویب طرح‌های دهیاری‌ها تا سقف مشخص و تصویب و ابلاغ فرآیند صدور مجوز مشاغل توسط وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی و ایجاد پنجره واحد برای تسهیل در ایجاد اشتغال در مناطق روستایی می‌تواند به جهش تولید کمک کند.

وی ادامه داد: اصلاح بخش‌نامه بودجه دهیاری‌ها برای تخصیص حداقل ۲۰ درصد اعتبارات دهیاری‌ها به اشتغال در روستاها و ایجاد بازارچه‌های مجازی عرضه محصولات روستایی از فضای مجازی از دیگر کارهایی است که در راستای تحقق شعار سال است.

به گزارش خبرگزاری فارس، سی‌وپنجمین نشست مدیران کل دفاتر امور روستایی و شوراهای کشور با حضور جندقیان بیدگلی، معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و مدیران کل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و مهدی میرمهدوی، مدیر اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی سازمان بسیج سازندگی کشور به‌صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول